POZNÁMKA PROVOZOVATELE: Obchodní podmínky CUDNOST.CZ jsou jen velmi stručné, v rozsahu nutném ke splnění zákonné povinnosti. Zákazníkům i všem zájemcům o tento sortiment a o vše kolem něj se věnuji vždy s osobním přístupem a s maximální ochotou a vstřícností, daleko za rámec zákonných povinností internetových obchodů.
Provozovatel: Brusy 25, 386 01 Přešťovice, , fyzická osoba zapsaná v registru živnostenského úřadu Praha-západ, neplátce DPH. Kontakty zde.
Objednávky jsou závazné. Rozhodne-li se kupující objednávku změnit, zrušit nebo nepřevzít zásilku s objednaným zbožím, je povinen o tom prodávajícího bez prodlení informovat a uhradit prodávajícímu případné vzniklé náklady.
Nezletilé osoby nejsou oprávněny k nákupu prostřednictvím tohoto webu. Za jejich jednání nesou plnou odpovědnost jejich zákonní zástupci.
Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (na internetové připojení, na telefonní hovory) si hradí kupující sám.
Ceny uvedené u zboží jsou konečné, prodejce je neplátcem DPH. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou v internetovém obchodě zobrazovány. Ceny poštovného jsou uvedeny v dodacích podmínkách.
Lhůta pro vrácení nerozbaleného a nepoužitého zboží bez udání důvodu je 14 dnů, náklady na zaslání zboží zpět prodejci hradí kupující. Odstoupení od kupní smlouvy a reklamace vyřizuje prodejce na výše uvedených kontaktech v souladu s platnou legislativou. Adresa pro zpětné zaslání zboží včetně zboží reklamovaného je shodná se sídlem provozovatele a je uvedena výše.
Informační povinnost
V případě, že dojde ke vzniku spotřebitelského sporu, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 12000 Praha 2, Email: adr@coi.cz, Web: adr.coi.cz
Máte-li jakýkoliv problém, dotaz nebo sdělení, můžete se na mne kdykoliv obrátit. Spokojenost zákazníka je pro mne na prvním místě.